top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תשי דוד

כלים חינמים עבור עיצוב לוגו

הידעתם שכמעט לכל מוצר שתרצו לרכוש קיים מוצר מקביל (ברמה בסיסית יותר) ללא תשלום?

נכון אי אפשר להשוות את הצייר וינדואס לפוטושופ אבל ישנם המון כלים שפשוט עושים את העבודה ובעזרתם תוכלו ליצור דברים מופלאים בחינם (קימים סייגים על שימוש מסחרי אז כדאי לכם לקרוא מה מקנה השימוש החינמי) אז בואו נתחיל מהשלב הראשון.


עיצוב לוגו

אם יש לכם מייזם או עסק אתם בוודאי תצטרכו לוגו מהוקצע שילווה אותו להלן השלבים לבנייה ועיצוב לוגו והכל בחינם! אם תצליחו לאפיין את הלוגו שלכם על פי שלושת השלבים הנ"ל תמשיכו הלאה.



השלב הראשון - כאן אני מציע לכם לבצע מחקר מעמיק על המתחרים שלכם. בדקו את עסקים או מוצרים דומים מהארץ ומחו"ל הורידו את הלוגו לתיקייה במחשב שנראת "רפרנס ללוגו" ועברו עלהם בקפידה, עכשיו רשמו לכם מה אהבתם מכל הלוגואים שהורדתם ורכזו את התשובות על דף. שימו לב! על תנסו להמציא את הגלגל, לוגו צריך להיות אלמנט פשוט אבל יחודי ובמקביל לא שונה לחלוטין מהשפה העיצובים שמאפיינת את הנושא בו אתם עוסקים לדוגמא אם המייזם שלכם עוסק בתחום התעופה את תבחרו את הצבע האדום או הורוד כי לרוב זה הוא לא צבע שמאפיין את תחום התעופה במקום זה הייתי בוחר בצבע הכחול והתכלת לעיצוב הלוגו, בנאלי?! אולי אבל זה יבטיח לכם את הדבר החשוב מכל, כאשר המשתמש או הלקוח הפוטנציאלי שלכם יראה את הלוגו שעיצבתם המוח שלו ישר ישייך את הלוגו שלכם לקטגוריה מסויימת. ואז יהיה לכם הרבה יותר קל להעביר את המסר אודות אופי המוצר.



השלב השני - בחירת האלמנטים שירכיבו את הלוגו

בחירת פונטים - fonts.google.com

בחירת פלטת צבעים - coolors.co

בחירת אייקון - thenounproject.com


השל


ב השלישי - חיבור כל האלמנטים

לאחר שבחרתם 2 פונטים לכתיבת הלוגו והסלוגן, פלטת צבעים ואייקון (לא חובה) אפשר להמשיך לשלב הבא

מורידים את הפונטים של גוגל ומתקינים אותם על המחשב, מורידים את פלטות הצבעים מתוכה תוכלו להשתמש גג ב 3 צבעים לבניית הלוגו שלכם. כל שאר הצבעים ישמשו אותכם לבניית השפה העיצובית שלכם.

לחיבור כל האלמנטים ללוגו תוכלו להשתמש בצייר של "וינדוס"


אם זה נשמע לכם מסובך ואתם רוצים לכם לדלג על כל השלבים האלה אז השלב הזה הוא בישבילכם:

באתר הזה - https://www.canva.com תמצאו את כל מה שתצטרכו לעיצוב לוגו, פלייר הזמנה, פוסטר ועוד הרבה טמפלטים לכל מטרה וחלק גדול מאוד בחינם!


איך ללמוד לעצב?

רוצים הדרכות בתחום העיצוב כנסו ליוטיוב חפשו את התחום המבוקש ותקבלו עשרות סרטונים בשפה העיברים ואלפי בשפה האנגלית



אם אתם רוצים לרכוש קורסים 1 על 1כנסו לאתר הזה ותמצאו כאן כח מה שחסר לכם.




92 צפיות0 תגובות
bottom of page