top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תשי דוד

בניית אתר WIX כל היתרונות!

בניית אתרים בפלטפורמת WIX


בטוח שכבר שמעתם על WIX! ויקס היא פלטפורמה לבניית אתרים. גם אם לא שמעתם עלייה, בוודאי יצא לכם לגלוש באתרים מבוססי ויקס גם אם לא ידעתם שהם כאלו.

פלטפורמות WIX, גאווה ישראלית אפשר לציין, היא אחת הפלטפורמות המובילות בעולם לבניית אתרים וללא ספק המובילה בהן מבחינת היכולות שלה. אין זה מפתיע שיש לויקס למעלה ממאה מיליון משתמשים בכל רחבי העולם (190 מדינות!). אבל מה סוד ההצלחה של WIX, מדוע היא כל כך פופולרית ולמה כדאי לכם להכיר אותה? בזה נעסוק הפעם.

היתרונות של WIX

החזון של WIX היה לפתח מערכת קלה ופשוטה לבניית אתרי אינטרנט; מערכת אינטואיטיבית שבה כל אחד יכול לבנות לעצמו את האתר ללא צורך בקורס בניית אתרים WIX. לצורך כך הם פיתחו מערכת המבוססת על תבניות עיצוב מוכנות הניתנות לקסטומיזציה והוספת אלמנטים כגון אפליקציות, פורום WIX, תמונות, אנימציות, גופנים ועוד. הכל בשיטת הדראג אנד דרופ ולא שונה בהרבה מהכנת מצגת פאוור פוינט.

כאשר ויקס יצאו לדרך הייתה זו שיטה שחוללה מהפכה בתחום בניית האתרים והיא אפשרה לראשונה לחסרי ידע ורקע בתחום לבנות אתרים מעוצבים בקלי קלות. מאז צצו גם פלטפורמות אחרות אשר מנסות גם הן להפוך את פיתוח האתרים לקל ופשוט, אך נראה שויקס עושה זאת בצורה הטובה ביותר, הן מבחינת קלות השימוש והן מבחינת היכולות העיצוביות שלה.

עד שהגיעה ויקס, מי שרצה להקים אתר אינטרנט נדרש לחפש חברה לבניית אתרים אשר שילבה בין מעצבים וכותבי שורות קוד על מנת לבנות עבורו את האתר; לרכוש דומיין וחבילת אחסון אתרים ולהעלות לשם את האתר תוך כדי הסתבכות באינספור פרטים טכניים בהגדרות השרת. לא רק שעלויות הפיתוח היו גבוהות וזמן הפיתוח היה ממושך, שיטה זו גם יצרה עלויות שוטפות גבוהות - כל שינוי ועדכון של האתר דרש את עזרתם של המתכנתים עד כדי כך שבעלי האתר חשבו פעמיים לפני כל שינוי.

WIX ויקס לא רק מציעה לכם פלטפורמה לבניית אתרים אלא שירות קומפלט הכולל גם את אחסון האתר ואפילו קניית הדומיין. כלומר ניתן לקבל את כל השירותים במקום אחד ולהתנהל מול ספק אחד בקלות ובנוחות. אם נתקלתם בבעיה טכנית, בין אם זה בפלטפורמה ובין אם זה בשרת האחסון, יש לכם כתובת אחת לפנות אליה

ניהול אתר וויקס הוא דבר פשוט וקל שכל אחד יכול לעשות בעצמו ואין צורך במומחה WIX או קורס בניית אתרים WIX, דבר אשר יכול לחסוך לכם אלפי שקלים בשנה.


הקמת חנות בויקס

פלטפורמת ויקס מאפשרת לכם לבנות אתר לכל מטרה; זה יכול להיות בלוג, דף נחיתה, אתר תדמית עבור העסק או אתר עבור כל מטרה אחרת. אנשים רבים בוחרים בפלטפורמה זו לצורך הקמת חנות מקוונת.

חנות מקוונת, ברוב המקרים, דורשת עדכון וניהול שוטף. עליכם להוסיף מוצרים הכוללים תמונות והסברים על המוצרים, לעתים באופן יומיומי. לא יהיה זה מעשה לפנות כל פעם לצוות של מתכנתים על מנת לפתוח דף מוצר חדש באתר, לא רק שזה יהיה מסורבל מבחינת הזמן, זה יהפוך את האתר ללא משתלם מבחינה כלכלית. מלבד זמן הפיתוח המקוצר, הקמת חנות בוויקס מאפשרת לכם לעדכן אותה באופן שוטף וזהו יתרון משמעותי של המערכת.

באמצעות הקמת חנות בוויקס תוכלו ליהנות משירותי אוטומציה ושירותי סליקת תשלומים שונים הקיימים במערכת באופן מובנה; תוכלו להגדיר מראש עלויות משלוח בהתאם לאזורים גאוגרפיים וגם ליהנות מכלי אנליטיקס חשובים ביותר; כלים אשר באמצעותם תוכלו לאסוף סטטיסטיקות ומידע חשוב לצורך שיפור המכירות באתר.


שי דוד - מומחה לבניית אתרים בפלטפורמות WIX

למרות שמבחינה טכנית לא צריך להיות מומחה WIX בשביל בנייה וניהול אתר WIX, אך בכל זאת מומלץ לעשות את תהליך הבנייה והעיצוב באמצעות בוני אתרים מקצועיים. הסיבה לכך היא שמאחורי בניית האתר צריכה לעמוד תפיסה שיווקית המבוססת על הכרות עם הרגלי הגלישה; שפה שיווקית הפונה אל קהל היעד ופרקטיקות אשר מגדילות את יחס ההמרה, וכמובן אופטימיזציה לצורך קידום אתר ויקס במנועי החיפוש.

השימוש בפלטפורמה לבניית אתרים של ויקס מאפשר לכם להוזיל את עלויות הפיתוח ולקצר את משך הזמן הנדרש לצורך פיתוח האתר, ויחד עם זאת לקבל תוצאות ברמה הגבוהה ביותר. לאחר פיתוח האתר תוכלו להמשיך לנהל את האתר באופן עצמאי, לעדכנו ולבצע שינויים בקלי קלות וברוב המקרים ללא צורך בעזרה טכנית.

אנו מזמינים אתכם להיעזר בשירותינו לבניית אתר WIX מוצלח. אתר בעל עיצוב מלוטש! אתר שיגדיל את המכירות שלכם ויעניק לכם חלון ראווה מוצלח לעסק שלכם.


מוגש לכם ע"י

שי דוד - MR WEB, יועץ פרסום בכיר, יזם ובעל סוכנות דיגיטל מצליחה. בעל ניסיון בנייה וניהול של עשרות אתרים מצליחים.

71 צפיות0 תגובות
bottom of page