top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תשי דוד

איך בוחרים חברת פרסום טובה

עודכן: 15 ביולי 2020

עולם הפרסום ברשת מלא בסוכנויות/חברות פרסום קטנות וגדולות. פרילנסרים, סוכנויות גוגל, סוכנויות המציעות פרסום בפייסבוק, פרסום בגוגל וסוכנויות המשמשות כמקור אחד לקבלת כל השירותים לקידום ברשת. מניסיון שלי רוב הסוכנויות ואנשי המקצוע שתכירו יהיו ביינונים או פשוט לא טובים דבר שיעלה לכם הרבה כסף ויבזבז את זמנכם. רוצים למנוע את זה? תקראו את המאמר הבא!



איך לבחור את סוכנות פרסום נכונה?
  1. הכירו את הצוות - בקשו לעשות פגישה עם צוות החברה ולהכיר את האנשים שינהלו את הקמפיין שלכם

  2. מה השירותים אותם אתם מבקשים לקבל? ערכו רשימה של השירותים אותם תרצו לקבל ומה הציפיות שלכם

  3. אל תאמינו להצהרות -הצהרות כמו טכנולוגיה בלעדית, כלים מיוחדים שיבטיחו לכם תוצאות לא באמת קימים כלים בלעדיים וטכנולוגיות יחודיות שפיתחו זהו גימיק שיווקי שפיתחו בעלי הסוכנויות על מנת להרשים אותכם. רוב החברות המקצועיות משתמשות באותם כלים , הטובים ביותר פשוט מנצלים אותם טוב יותר.

  4. אל תאמינו לאנשי מכירות - שימו לב כאשר אתם סוגרים עסקה עם איש מכירות הוא יעשה הכל על מנת לסגור את העסקה הוא יבטיח הבטחות ויצהיר הצהרות. בקשו לדבר עם לקוחות החברה כנסו לאתר תבדקו מהם המותגים שמופיעים באתר בתיק העבודות ובקשו לדבר עם איש קשר.

  5. שקיפות מלאה - בשום פנים ואופן אל תסכימו לנהל קמפיין שבו אתם לא חשופים לכל ההוצאות של הקמפיין בצורה מלאה בקשו לקבל גישת מנהל לכל החשבונות איתם הסוכנות עובדת ואל תסכימו לקבל לא כתשובה, מי שיסרב מנסה להסתיר משהו. גם לפלטפורמת הפרסום של גוגל וגם לפייסבוק יש אפשרות למנות צופים, מנהלים, עורכים כחלק מהקמפיין זה תהליך שעורך 10 דקות למנהל הקמפיין. דרשו זאת!

  6. בדקו את לקוחות החברה בקשו לקבל רשימה של 5 לקוחות פעילים וסקרו את השירותים אותם הם מקבלים בדקו כמה פוסטים עלו להם, איך נראים העיצובים הגרפים שלהם ומי חתום עליהם, מה המיקום של האתר שלהם ברשת החיפוש של גוגל, ומה הזמן תגובה להודעה ותגובה בדף פייסבוק.

  7. עלויות, מה שזול עולה ביוקר - אל תתפתו לשלם פחות סוכנויות שגובות סכומים נמוכים לרוב מעסיקות צוות לא מקצועי שמתחלף כל מספר חודשים.

  8. עמלות - בדקו מה העמלות שגובה הסוכנות על תקציבי הפרסום אותם הם מעבירים לפייסבוק, גוגל או כל פלטפורמה אחרת שאלהן אתם מעבירים תקציב דרך הסוכנות. בדרך כלל העמלות נעות בין 10% ל-20% נסו להתמקח על העמלות זה יחסוך לכם אלפי שקלים!

  9. סעיף יציאה מהסכם - כל סוכנות תנסה בראש ובראשונה לסגור אותכם לשנה, אל תסכימו בשום פנים ואופן לחתום על הסכם שנתי לפני שאתם מכירים את הכלה. בקשו הסכם התקשרות לשלושה חודשים או סעיף יציאה לאחר שלושה חודשים. קל מאוד לחתום על הסכם שנתי תקבלו המון הבטחות אבל ברגע שחתמתם והעברתם צ'קים אתם בפנים בלי שום אפשרות לצאת גם אם אתם ממש לא מרוצים.

  10. תהיו נחמדים ואדיבים - הצוות איתו אתם עובדים ובעיקר מנהל הלקוח שמנהל אותכם הוא לב ההצלחה של הקמפיין שלכם. שתפו פעולה בצורה מלאה, תקדישו לכל בקשה שלהם זמן, דברו בנימוס ואדיבות ותציבו מטרות חודשיות תוך כדי. לקוח שנעים לעבוד מולו ואהוב על ידי צוות הסוכנות יקבל הרבה יותר תשומת לב מלקוח מריר או לקוח לשא משתף פעולה. במידה והקמפיין מצליח שילחו פינוק למנהל הלקוח והקמפיין תוכלו להעניק מוצר שלכם לצוות לדוגמא אם אתם בעלי מסעדה תזמינו את הצוות לארוחת צהריים או בוקר, אם אתם מקדמים מרכז ספא תעניק לצוות טיפול במתנה או הנחה משמעותית המתנה הקטנה הזאת תגרום לצוות להעריך ולהעניק לכם הרבה יותר תשומת לב דבר שיגדיל את האחוז הצלחת הקמפיין.

נכתב ע"י:

שי דוד, מר ווב MR WEB - פרסום באינטרנט | פרסום בפייסבוק & אינסטגרם | ניהול קמפיינים | פרסום בגוגל | גרפיקה וקריאייטיב.

מחפשים משרד פרסום, קידום אתרים וניהול קמפיינים באינטרנט? צרו איתנו קשר

19 צפיות0 תגובות
bottom of page