top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תשי דוד

איך לפרסם את העסק שלכם בחינם?

עודכן: 15 ביולי 2020

פרסום חינם ברשת הוא אפשרי אבל הוא מצריך זמן

פרסום חינם באינטרנט

פרסום חינם באינטרנט המדריך

פרסום חינם באינטרנט זאת אפשרות שלא הרבה עסקים ומקדמים מודעים לקיומה או שפשוט לא משתמשים בה.


פרסום חינם הנו צמד מילים שמפתה בעלי אתרים רבים, אך חשוב לקחת בחשבון את הזמן שפרסום כזה גוזל ממי שמעוניין לנצלו זמן יקר וזמן, כידוע, שווה כסף. ישנם אתרים רבים המאפשרים פרסום מאמרים, רישום לאינדקסים, חשיפה במסגרת פורומים, רשתות חברתיות, בלוגים ועוד.


כולם דורשים השקעה כזו או אחרת של זמן וחלקם יועילו לכם יותר מהאחרים. במאמר זה, ליקטנו לנוחותכם מידע על מגוון האפשרויות והסבר על התועלת שניתן להפיק מהן.

פרסום חינם באינדקס אתרים

דרך מעולה לחשוף את האתר שלכם ולקדם אותו בגוגל היא פרסום באינדקסים ישנם אינדקסים רבים ברשת המציעים לאתרים ועסקים פרסום חינם בדמות יצירת דף מידע על העסק. חיפוש בגוגל תחת הביטוי "אינדקס אתרים" או "מדריך אתרים".

חיפוש זה יציג בפניכם את מגוון האינדקסים הקיימים, חלקם מציעים הרשמה ללא תשלום. חשוב לבדוק אילו קטגוריות קיימות ומה מהם מתאים לקידום העסק והאתר שלכם.

מלבד החשיפה לגולשים, רישום באינדקסים שמאפשרים קישור חי יסייע גם במאמצי הקידום של האתר. בדקו היטב מהיכן מתקבל הקישור והגדירו טקסט עוגן מתאים, כך שהקישור אל אתרכם יצא מהביטוי המרכזי אותו הנכם מקדמים בעמוד הבית של האתר.

שים לב – קישורים מעמוד באינדקס אתרים, המופיע גבוה בביטוי אותו אתה מעוניין לקדם באתרך, יועילו במרבית המקרים יותר מקישור שיתקבל מתוך אינדקס הממוקם גבוה בביטוי "אינדקס אתרים" או "מדריך אתרים".

חשיפה בפורומים, בלוגים וקהילות באינטרנט

דרך מעולה לחשוף את האתר שלכם ולקדם אותו בגוגל היא פרסום בפורומים ברחבי הרשת ישנם מספר גדול של פורומים בתחומים רבים חשוב לבחור את הפורום הנכון העוסק בנוא האתר והעסק שלכם ולכתוב מידע רלוונטי שיתן ערך לגולשים ולאתר בו אתם כותבים את המידע שלכם. על תכתבו תוכן פרסומי בדמות ספאם כי זה יכול רק להרגיז את מנהלי הפורום והגולשים.

בלוגים מקצועיים הם מקורות מידע שמגיעים אליהם גולשים רבים שעשויים להוות במה ראויה לפרסום העסקים המקוונים שלכם. נסו ליזום ולהשתתף בשיחות, כתיבת פוסטים וכמובן שהגיבו לפוסטים של אחרים. הרושם שתיצרו והפניית הגולשים אל תוכן נוסף ומשלים באתר שלכם יעשו את העבודה הפרסומית.

פרסום מאמרים וכתבות באתרי תוכן איכותיים

פרסום מאמרים באתר שלכם היא דרך מעולה לקדם את האתר ולהכניס לקוחות פוטנציאלים חדשים. כתיבת מאמרים היא עבודה שגוזלת זמן אבל יש לה ערך רב לקידום האורני של האתר שלכם ברשת החיפוש של גוגל. במידה ואתם לא יודעים או אין לכם זמן פנוי לכתוב תמיד תוכלו לפנות לכותבי תוכן מקצועיים בתחום ולבקש מהם לכתוב לכם מאמרים בנושאים אותם תרצו לקדם באתר שלכם חשוב להעביר לכותב התוכן מספר גדול ככל האפשר של מילות חיפוש רלוונטיות שאותם תרצו לקדם במאמר על מנת תשוכלו להשיג את המיטב מהמאמר שעולה לדף שלכם.

במידה ואתם יודעים לכתוב ויש לך מידע שיכול לתת ערך לגולשים ניתן גם לפנות לאתרים העוסקים בתחום שלכם לא מתחרים כמובן ולהציע להם לפרסם את המאמרים שלכם אצלם בתמורה לקרדיט ולינק לאתר שלכם דבר שיגדיל את הדירוג של האתר שלכם. ככל הקישור של האתר שלכם (כתובת אתר) תופיע ביותר אתרים ברשת כמות התנוע שתקבלו יגדל והדירוג של האתר שלכם בגוגל יעלה.


נכתב ע"י:

שי דוד, מר ווב - פרסום באינטרנט | פרסום בפייסבוק & אינסטגרם | ניהול קמפיינים | פרסום בגוגל | גרפיקה וקריאייטיב.

52 צפיות0 תגובות
bottom of page